Beoordelingen van Mr. Sushi Heemstede

Recente recensies

5.0
Esther
12 juni 2024

De bezorger zelf was vriendelijk, maar 2,5 uur na besteltijd pas bezorgd. Ik snap dat het druk was, maar de mail zei 19:20 (65 minuten) en het werd 20:45. Toen ik om 19:45 belde om te vragen waar de bestelling bleef, hoorde ik dat ze over 10 minuten gingen rijden. Om 20:22 kreeg ik de mail dat ze onderweg waren. Gelukkig had ik gevraagd om iets erbij als tegemoetkoming en we kregen dan ook een heerlijk bakje edamame erbij. Sushi was weer verrukkelijk, maar het gebeurt vaker dat jullie de drukte niet aankunnen en de wachttijden extreem lang zijn.

EJ
12 juni 2024

Beste sushi die er is. Jammer dat de service / bezorging altijd minder is. En die gerechten die worden gefrituurd horen niet in bakjes!

Anna
12 juni 2024

👌

Sasja
11 juni 2024

Lekker zoals altijd, en bedankt voor de snelle levertijd ondanks het slechte weer

Steenbergen
10 juni 2024

Eten was heerlijk. Bezorging zou 19.45 zijn maar werd 21.00. Beetje jammer

Boom
4 juni 2024
Annika
3 juni 2024

Heerlijke sushi, alleen de wakame viel qua smaak tegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kevin
3 juni 2024

Misschien iets duurder dan gemiddeld, maar kwaliteit sushi erg goed en vers. Door de promo's wel een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij bestellen vaker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Lettinga
2 juni 2024

Echt super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Honing
1 juni 2024

Een vriendelijke bezorging van een fijne maaltijd. Wel jammer dat de bezorgkosten praktisch dubbel zijn en er geen minimum bedrag meer is om zonder bezorgingskosten te bestellen..

Dirk Timmerman
31 mei 2024

Prima, zoals altijd. Aan te bevelen!

Dominique Buis
29 mei 2024
Eric Mostert
25 mei 2024
Laura
24 mei 2024

Eten en bezorging altijd goed, we bestellen graag bij jullie! Puntje ter verbetering: De plastic schaal waarin de sushi gebracht werd, zou wat mij betreft een kartonnen doos mogen zijn. Lijkt mij een dure verpakking maar met name qua duurzaamheid kan dit echt beter. Daarnaast geven jullie de optie aan te vinken als je iets niet wilt ontvangen (stokjes, gember e.d.), maar ondanks het aanvinken, ontvingen ik het toch.

Peter
19 mei 2024
Brigitte
19 mei 2024
Jannechien
18 mei 2024

Normaal goed maar dit keer miste helaas de extra garnalen en een sausje en zat de extra zalm op de verkeerde bestelling. Verder krijg je wel erg veel soyasaus en andere bijlagen bij de sushi dat zou van mij minder mogen om verspilling te voorkomen (ik kon het in dit geval niet afmelden omdat de sushi box mee kwam als bonus bij volle spaarkaart).

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jannechien, Wat jammer om te horen dat uw bestelling niet compleet was en dat er meerdere dingen niet naar wens waren. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl zodat we dit alsnog met u kunnen oplossen? Team Mr Sushi

Honing
15 mei 2024

Eten was super en de bezorgster was even de weg kwijt maar stond uiteindelijk vriendelijk lachend voor de deur.

Rianne
13 mei 2024

Toen ik 3 kwartier na de afgesproken tijd belde waar de bestelling bleef, kreeg ik te horen dat de bezorger net 5 minuten daarvoor vertrokken was. Het was netjes geweest als ze even hadden laten weten dat ze vertraging hadden. Uiteindelijk kwam de bestelling, maar veel sushi viel half uit elkaar en was duidelijk niet goed gerold. Niet de kwaliteit die ik van mr. Sushi gewend ben. De smaak was gelukkig wel goed, als altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hallo Rianne, Wat jammer om te horen dat de bestelling deze keer niet de kwaliteit was die u normaal van ons gewend bent. U mag ons hierover altijd mailen op info@mrsushi.nl om uw klacht verder toe te lichten.

Annemiek
12 mei 2024

Heerlijke sushi en op afgesproken tijd bezorgd. Zeker een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sw
10 mei 2024

Fijne service! Denken met de klant mee!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eric Mostert
4 mei 2024

In het algemeen was de sushi prima, maar de gefrituurde producten misten wat knapperigheid.

Arjan
4 mei 2024

Alles was vers klaargemaakt waardoor oa de rijst niet hard was. Dit zou de smaak anders niet ten goede komen. Erg lekker dus

Patricia
4 mei 2024

Was weer erg lekker, en op tijd geleverd 👍🏼

Peggy
2 mei 2024

Prima sushi en stipt op tijd bezorgd

Omer Ozturk
30 april 2024
F. Weisz
30 april 2024

het was heerlijk, alleen klopte de bestelling niet helemaal!

Kim Gooijer
29 april 2024

Bestelling omgewisseld bij bezorgen en is keurig opgelost! Complimenten voor de afhandeling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Honing
29 april 2024

Ging wat mis, maar dat is netjes opgelost. Prima service, zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dominique Buis
28 april 2024

Alles was goed

marie
21 april 2024

De gyoza was koud en de bestelling was later dan gepland

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Maarten Kloosterman
21 april 2024
Alessia Ciapponi
20 april 2024

De sushi smaakte goed. Echter kwam het eten 45min te laat en ontbraken de gyozas aan onze bestelling. Wij wilde contact met jullie opnemen, maar jullie hadden te telefoon op bezet gezet en waren niet te bereiken. Helaas dus betaald voor iets wat wij niet hebben gekregen.

Smit
20 april 2024
Michael
12 april 2024

Top! Delicious!

Erwin Burger
10 april 2024

Bakje met Edamame bonen was zo goed als leeg. En de Ebi Roll smaakte niet vers, garnaal veels te lang gefrituurd en de zeewier was taai en slijmerig. Erg jammer want normaal is het eten altijd goed.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Erwin, wat jammer dat er een paar dingen niet naar wens waren in uw bestelling... Wilt u ons mailen op info@mrsushi.nl? Dan lossen we dit graag met u op.

Nora
6 april 2024

Heel lekker gegeten

Fabienne
2 april 2024
N
2 april 2024

Was weer heerlijke sushi!

Dominique Buis
2 april 2024

Goede en snelle service!

Tim
1 april 2024

Wederom prima!

Karolien
1 april 2024

Sushi is mega vers en het bezorgen gaat de ene keer wat sneller dan de andere keer. Omdat de sushi zo mega lekker is, is het wachten zeker waard!!

Brigitte van der Linden
30 maart 2024
Omer Ozturk
26 maart 2024
Tyr
25 maart 2024

De bestelling kwam bijna een uur later dan volgens de bevestigingsmail.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

simone
25 maart 2024

Het eten was super lekker en flinke porties. Wel had ik graag eerder geweten dat de bestelling lang zou duren en dat niet pas zien na de betaling, nu had ik geen kans meer ergens anders heen te gaan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Remco
25 maart 2024
M A Koelman
23 maart 2024

Beetje te krap verpakt waardoor de sushi iets geplet was maar Sushi smaakte heerlijk. De levering was keurig en goed op tijd .

Saskia
23 maart 2024
Frans
22 maart 2024

Afgeleverd 30min te laat. Dat is niet ok

Soraya
20 maart 2024

Complimenten! Het was een erg goed. En al helemaal prijs/kwaliteit een 10.

Paul Aandewiel
19 maart 2024

Heerlijke sushi, supervers!

Yentl
18 maart 2024

bezorger was ruim halfuur te laat terwijl er in de mail 20 minuten voor bezorgtijd dat ze onderweg waren en vanaf het restaurant naar mijn huis is nog geen 10 minuten.

Jeanette
18 maart 2024

Heel goede prijs/kwaliteit verhouding

Dominique
18 maart 2024
Robert Vrieze
16 maart 2024

Eten was lekker, bezorging 1,5 uur na bestelling

Heidi
12 maart 2024

Alles was weer voortreffelijk

Sander
10 maart 2024

Matige kwaliteit

Esther
9 maart 2024

Het was weer heerlijk

Els
9 maart 2024

Sushi waren niet echt smakelijk! Vorige keer veeeel lekkerder

Adrienne Dekkers
8 maart 2024

Bestelling om 19.03 geplaatst. Zou om 20.05 bezorgd worden en uiteindelijk kwam het pas om 21.00, zondertelefoontje of ander bericht. Meerdere malen geprobeerd te bellen (6x), maar continue in gesprek. Eten was prima, maar twee uur wachten is echt bizar.

Latifa
8 maart 2024

Heerlijk! Zoals altijd weer lekker gegeten.

Yen
4 maart 2024
Mare
2 maart 2024

Top!

Van der vossen
29 februari 2024

Altijd super!

Mick Deinum
29 februari 2024

Waren zelfs eerder dan gepland! Uitstekende bezorging!!

Dennis
29 februari 2024

Heerlijke sushi’s en keurige op afgesproken tijd bezorgd

Eva
28 februari 2024
Soof
26 februari 2024

Altijd super vers en heeerlijk! Echt een aanrader 😍

Kim
26 februari 2024

De Crispy Salmon is een echte aanrader. Zoooo lekker

Joleen
23 februari 2024
Tessa
19 februari 2024

Dat was weer heerlijke sushi. En zoals gewoonlijk erg vriendelijke bezorger, en een paar minuten eerder dan eerst aangegeven, zelfs in de regen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marit
17 februari 2024
Jacobs
15 februari 2024
Rogier Boon
15 februari 2024

Het was heerlijk, vers en nog goed warm. Beste Sushi in omgeving!

S.
15 februari 2024

Het eten was zoals altijd heerlijk. Echter wel teleurstellend in het bezorgen. Gekozen bezorgtijd was 19:15, maar de bestelling kwam pas 3 kwartier later zonder hierover geïnformeerd te worden. Toen de bestelling eindelijk kwam was de bezorger ook nog eens erg brutaal en eiste zowat zijn eigen fooi op.

Melanie van Zandvoort
11 februari 2024
Brigitte
10 februari 2024
Marcel
10 februari 2024

Top sushi. Vers gemaakt. Heerlijke smaken

Joleen
8 februari 2024
Hanneke
5 februari 2024

Sushi was weer heerlijk. Pokébowl ook, maar wel erg jammer dat de sesamsaus er niet bij zat…. Gelukkig had ik zelf een fles Kewpie in huis, want was wel balen geweest als ik ervoor had moeten terugfietsen.

Frits
5 februari 2024

Was heerlijk.

Omer Ozturk
4 februari 2024
Thea kenter
3 februari 2024

De sushi's zijn altijd perfect.

Dennis
1 februari 2024

Heerlijke sushi en pokebowl Keurig bezorgd op juiste tijd zoals afgesproken

Emmy
1 februari 2024

Heerlijke verse sushi, we hebben genoten!

Melanie van Zandvoort
31 januari 2024
Pleuni Kop
29 januari 2024

Kwaliteit minder dan we normaal gewend zijn. Sushi rollen proefde naar koelkast en de rijst was oud. Ik had gevraagd om de geflambeerde zalm door te flamberen ivm zwangerschap. Dat was niet gebeurd dus de rol kon rechtstreeks de vuilnisbak in.

Willem
28 januari 2024

Erg snel gebracht en altijd elke keer weer super kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koper
26 januari 2024

Een saus over/in de sushi is wat ik miste bij de ebi roll. Verder heerlijk!

Mila
26 januari 2024
Janneke
25 januari 2024

Heerlijke verse sushi. Smaak en kwaliteit waren erg goed. Bezorging was sneller dan verwacht was. Al met al dus een goede ervaring en lekker gegeten.

Tyr
25 januari 2024

De Sushi was erg goed, de wachttijd was echter wel lang.

ruby kennedy
24 januari 2024

het eten zou er om 19:50 zijn en was er vervolgens om 20:30. de dimsun box was overigs koud en taai

Ivana
22 januari 2024
Gwendolyn Westerwoudt
22 januari 2024

Voor het eerst besteld bij Mr. Sushi Heemstede en het was heerlijk! Echt alles was goed en de bezorging was heel vlot. We vonden het beter dan de meeste andere sushi-aanbieders in de buurt. Prima prijs/kwaliteitsverhouding dus!

Yannick Koppenol
22 januari 2024

Het duurde ruim 1,5 uur voordat het eten er was, erg vervelend zeker omdat we gasten hadden. Over te telefoon werd er verteld dat we een korting van 20% zouden krijgen. Graag zou ik hier nog meer informatie over ontvangen. Wij wil graag vaker bij jullie bestellen omdat de sushi’s erg lekker zijn. Mvg Yannick Koppenol

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Honing
22 januari 2024

Vers, lekker en snel. Bezorger ook erg vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jackie
20 januari 2024

2,5 uur moeten wachten…

Dave
20 januari 2024

2 uur wachten is erg lang. Eten was lekker