Avaliações de Mr. Sushi Heemstede
Avaliações recentes
marlies ouwehand
Sushi was top. Pokebowls leken in eerste instantie wat klein, maar erg lekker
Joop K
Geen extra bakje gember toegevoegd, wel afgerekend. Kwaliteit van de sushi was als vanouds heel goed en de aflevering stipt op tijd.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Lenette
ECHT SUBLIEM!!! AAA+++
Stradmeijer
V.
In eerste instantie wat vergeten, werd echter alsnog nageleverd, zonder vragen. Top.
Ruud
Normaal moet je op zondag heel lang wachten. Vandaag waren ze er prima op tijd en de sushi is altijd erg lekker bij ze.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Sima
Wij bestellen hier vaker de lekkerste sushi in Heemstede. De bezorger was ook ruim op tijd.
Roos Posthumus
Ik heb vaak besteld bij Mr Sushi, nooit problemen gehad tot nu helaas. Gister avond besteld voor 20.30. Helaas het verkeerde geleverd. Inplaats van een sashimi sushi box heb ik 6 stukjes sashimi gekregen. Dit had ik niet besteld. Daarna 4 keer proberen te bellen, maar niemand nam de telefoon op. Jammer!
Olivier
Werner Moser
Altijd lekker!
Mitch
Vind de geleverde sushi klein, als er bij staat voor zoveel personen, moet er daarna nog boterham gegeten worden, omdat de hoeveelheid gering is.
Antoinette
Antoinette
Hebben weer genoten!
Wim van der Meer
Kan prijs/ kwaliteit verhouding niet beoordelen. Was efficient en lekker
Lenette Petri
Uitstekend!!! AAA+++
Antoinet
Heerlijk gegeten ;een ware smaakexplosie om te ervaren Elke euro meer dan waard !! Super vriendelijke beleefde bezorger !
JP
Netjes op tijd, echt heerlijke sushi en pokebowl kaarage!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Esther
Salmon lovers box met gratis Tempura Roll. Was weer heerlijk! Het leek genoeg, maar binnen 10 minuten was alles op. Volgende keer maar nóg meer bestellen! 😂
Ilona
Super fijn personeel, heerlijke sushi! Altijd op tijd, goed op temperatuur en vers.
Esmé
Ik vind alles vers en smaakvol en zeer vriendelijk personeel
Steffanie
Altijd lekker, goede kwaliteit. De bezorging is altijd ruim op tijd, ondanks dat ik een paar dorpen verderop woon.
Joop Jansen
Robert Luijkx
Hadden al een tijdje niet besteld omdat we de kwaliteit achteruit vonden gaan. Nog een kans gegeven en we zijn blij met de kwaliteit die wij kregen, vers, rijst nog lauwwarm, was prima, well done!!
Fred Gude
Heel smakelijk en super vers als altijd
Rein
Het was wederom een heerlijke en feestelijke maaltijd. Warm, vers, supersnel bezorgd, dank jullie wel, by far de beste MrSushi around!
Toua
Pamela
Zoooo lekker, het geld dubbel en dwars waard.
Gaby
Heerlijk!!!!
Witteveen
Melanie
Stipt precies om 6 uur geleverd zoals aanvraag. Perfecte kwaliteit. Was de eerste keer Blijf alleen nog maar hier sushi bestellen!
Sharon
Snel en heerlijk warm nog
Fred Gude
Fantastisch als altijd
Honing
Eten is prima maar inmiddels wat aan de duurdere kant. De bezorger(s) zijn zo vrolijk en vriendelijk dat je dat weer bijna vergeet.
Lisa
Carlo
Jammer dat de sushi’s in de box naar 1 kant geschoven waren (box was denk ik niet recht op gehouden) en de bezorging duurde langer dan een uur (ong 1 uur en kwartier)
Johan
Was erg lekker
Emmely
Alles was echt heel lekker en vers :)
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Bert
Alleen jammer dat de sushi door het vervoer wat was plat gedrukt. Verder was het top.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Paul Steutel
Ed
Sharon
Waren heel erg optijd, vriendelijke bezorger. Eten was echt super goed
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Alice
Honing
Vriendelijke en snelle bezorging
Jordy
Sushi was snel bezorgd, maar wel super vers en écht heerlijk! 🍣
Roland IJzer
Top Levering en goede kwaliteit sushi
Gerard
Het was weer top, Heerlijk gegeten 👍
Honing
Maak een knop om een fooi te kunnen geven?
Lisa
Fred Gude
Zoals altijd heel smakelijk en vers!
Gertjan
Goede kwaliteit en bezorging was snel
Kell
De sushi was weer heerlijk. De bezorging had wat vertraging, ondanks ik al vroeg in de middag voor het tijdstip van 18:00 uur had besteld. Maar het was weer een feestje, sushi met de kinderen.
Mark Geerdink
Lekker, verse smaak
Fred
Heel smakelijk, ik kom regelmatig terug
Isabelle
Altijd lekker en vers
N.Tol
Helaas was niet de volledige bestelling geleverd. Levering duurde ook te lang en was te laat. Wel weer heerlijk gegeten en een vriendelijke vrolijke bezorger.
Thessa
Sushi was heel erg lekker, maar de bezorging was slecht. Bewust smiddags de bestelling geplaatst zodat het om 19.45u bezorgd zou worden, vervolgens pas om 20.15u ontvangen. Echt niet tevreden over, al helemaal niet op valentijnsdag :( Wat nog warm moest zijn was wel nog warm dus dat was wel prettig.
Theo
Paul
Erg lekker, goede kwaliteit en op tijd bezorgd.
Roland IJzer
Geen verbeteringen nodig
Werner Moser
Op tijd klaar. Zoals altijd erg lekker.
Martin
Op tijd en weer goede kwaliteit
F van Iperen
Heerlijk Schotel Sushi en op tijd bezorgd
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
marsha
goede sush, prima prijzen en snelle bezorging. wij zijn tervreden ;-)
Esther Vis
De bezorging was (hoewel pas 1,5 uur na bestelling) zoals altijd vriendelijk en het eten, zoals altijd heerlijk!
Ivor Soepboer
Altijd heerlijk vers, goede service!
Julia
Sara
Heerlijk zoals altijd!!😍😍😍😍
I van Haselen
Wederom over heerlijke sushi gegeten😜‼️
Mup
Snel bezorgd en heel lekker
JK
Onze eerste bestelling bij deze zaak. Goed warme springrolls, voortreffelijke sushi. Het is zeker niet de laatste keer dat we hier gaan bestellen.
S.
Anabella
Always good and fresh!!! Always delivered on time!!!
Gerard
Zoals altijd prima sushi. De helft niet geleverd en helaas niet meer bereikbaar. Dat is wel heel jammer…
Marcella
Een gratis rol niet ontvangen en het ook niet op willen lossen als je daar over belt. De volgende dag weer gebeld en onaardig te woord gestaan. Om half vijf een bestelling geplaatst voor zeven uur en dan nog pas om half acht aankomen.
V
Bestel vaak en eigenlijk tevreden maar vandaag bestelling niet compleet, en twee uur moeten wachten op nalevering. Jammer.
Marcel Vischjager
Top kwaliteit. Iedereen altijd zeer vriendelijk. Vraag je iets extra, geen probleem. Heerlijke sushi. Kakelvers.
Tineke
Alles volgens afspraak prima in orde. Heel veel keuze. Heerlijke verse gevarieerde sushi
LotteH
Kwaliteit eten goed! Bezorging -1 al meer maals gehad dat het te lang duurt met bezorgen 1,5 uur + wachten terwijl een uur werd aan gegeven te moeten wachten. Telefonisch zeer slecht betaald
Frank
Ik had een poke bol veggie besteld. Ik vond dat er veel rijst en weinig 'veggie' in zat
Barbara
Heerlijk gegeten!
Niels Klay
Suzan
Was weer heerlijk.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Althoff
Heerlijke sushi, mooie presentatie en het stond op tijd klaar om opgehaald te worden.
Julia
Zeer vriendelijke bezorger, op tijd en heerlijke sushi. Compliment!
Michael Bleekemolen
was echt perfect
Werner Moser
Zoals altijd uitstekend ... en stipt geleverd!
Lex
Omdat wij niet zo lang geleden naar deze buurt zijn verhuisd, moesten wij op zoek naar een nieuwe en vooral goede sushi zaak! Op aanraden van kennissen hebben wij gekozen voor Mr Sushi op de Zandvoortselaan in Heemstede. Wij kunnen zeker stellen dat wij onze nieuwe sushi zaak hebben gevonden want wij hadden een heerlijk sushi (kerst)diner Wij hebben er echt van genoten 👍🏼
Martha
Heerlijk en precies op tijd bezorgd!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Santa
Heerlijk weer 😋
annelies schuiten
Top schotel.
Brigitte van der Linden
Top
Steijn
De bestelling kwam 20 minuten te laat zonder wat te laten horen
Sanne
Ik eet eigenlijk altijd de rol met tonijnsalade, maar nu is hij opeens pittig, staat ook op de site hoor maar ik kijk daar nooit meer naar omdat ik weet welke ik wel en niet lekker vind.
Esmé
Wij halen er graag. Altijd op tijd klaar. Goed van smaak en genieten. Vriendelijk personeel en de kwaliteit is erg goed.
Floyd
Esther
Heerlijke sushi, snel bezorgd en altijd vers.
Roy verbeek
Sushi is zoals gewend, alleen bezorging laat het nu al meerdere malen af weten om 0900 uur besteld voor 1630 s avonds vervolgens, zonder contact dat de bezorger te laat zou zijn. Komt de bezorger eindelijk aan om 1655 belachelijk. Dit als de 2de keer dat jullie ruim te laat zijn. Word steeds slechter en slechter met jullie
Laura
De sushi had niet heel veel smaak en de bezorging op een maandagavond duurde heel lang.
Quinten
Peter van den Bosch
Goede kwaliteit. Zonder aanbieding best aan de prijs. Bezorging prima maar altijd wel 20 minuten later dan verwacht.